١٤٢٩/٠٢/٠٢

دروجبا قال لأرونا الفرعنا مسخرونا ؟!!!




سلام كبير للمصراويه



وسمعنى سلام تانى للفنان ابوتريكه



والنمر عمرو ذكي



وللموسيقار محمد زيدان

وبدحرج التماسي للنجم :حسن شحاته (المعلم)
وياريت كلنا نشجع بروح رياضيه بكره الحرب يا رجاله

هناك ٦ تعليقات:

احمد الجيزاوى يقول...

اخير عثرت على مدونتك يا راجل انت مخبيه فين
انا كنت قالب الفيس بوك علشان اعرف هى فين

الحمد الله
المهم انا احب اقول انى دة اقل حاجه عندنا امال لو كنا بعتنا المنتخب القومى الصعيدى يلعب فى افرقيا اكيد كان جاب كاس افرقيا وكاس العالم من اول ماتش
هههههههههههههههه

انا حسب معلومات انك خارج مصر
لو انت جوة انا مستنيك تشاركنا تشجيع المنتخب على البورصه

تحياتى لروش المدونين
مين مين مين ايوم انت صحيح ههههههه
احمد الجيزاوى

فزلوكة يقول...

الحرب النهاردة
هو أنا ماليش فى الكورة جامد
بس بتابع النتايج

وفرحت جدا لما كسبنا كوت ديفوار
وإن شاء الله نفرح النهاردة كمان ونكسب الكاميرون
أما الأهلاوية...
أحسن ناس بتلعب كورة.وكفاية أبو تريكة

Hosam Yahia حسام يحيى يقول...

ماشى يا باشا

على فكره انا زملكاوى

وبشجع مصر

سلااااااااااااااام

عاشــــــ النقاب ـقــــة"نونو" يقول...

بص انا ما ليش في الكورة بالتلاتة والعشرين كمان بس بحترم ابو تريكة خصوصا في موقفه معغزة
وبرده فرحت لما عرفت ان مصر اخدت البطولة دي ولو اني لا اتابع
بس مشاركة ليكم في فرحتكم مبرووووووك

عبد الرحمن مدني يقول...

الف مبروووووووووووووووووووك لمصر ولينا



وان شاء الله كاس العالم 2010
وياريت نتابع الاخبار مع بعض

عروسة ننوسة يقول...

مبروك الف مليون مبروك